torstai 5. heinäkuuta 2018
Musiikin käyttö
Itse käytän musiikkia paljokin. Se auttaa toisaalta luomaan halutessaan tunnelmaa, toisaalta tahalalan rikkomaan sitä. Itselleni merkittävä tekijä on myös rytmityksen antaminen ja sillä tavalla voin hieman ennakkoon myös suunnitella kokemusta. Tällä hetkellä olen päätynyt ratkaisuun missä minulla on sinänsä tarkka kappalekulku valmiina mutta siinä on ns alueita. Eli jos aktiviteetti muuttuu merkittävästi ja soittolista mukana pysy voin vaa summamutikassa iskeä oikealle alueelle tai vaiheeseen ohimenne samalla kun esimerkiksi kaivan köysiä tai teen jotain muuta mikä tekemisen katkaisee. Ideana voida kontrolloida tunnelmaa ilman että musiikki kuitenkaan häiritsee vaikka se saisi vain soida läpi.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)